Igår

Igår hängde jg med Sandra och Isabelle. Det var länge sedan vi sågs och umgicks alla tre så det var riktigt roligt! Först åkte vi förbi vårat hus och gick husesyn i röran, haha. Sedan hängde vi hemna hos Sandra där vi surrade om allt möjligt och åt karra.


Efter ett tag for jag och Isabelle hem till min och Kims lilla skrubb för att hon ville träffa Diesel. Dessvärre skedde en liten incident när vi var ute och kastade snöbollar åt honom. 

I ett försök att fånga snöbollen jag kastade så lyckades Diesel på något vänster dyka in med ens framtassen i grillen på Kims bil och fastna! Han skrek som om någon stuckit en kniv i honom och jag var med våld tvungen att slita loss hans stackars tass. Tänkte att jag skulle slita sönder klorna och allt på honom så som han skrek eller att tassen var bruten och mammahjärtat ilade av oro. 

Men sekunden efter jag fått loss honom sprang han iväg och letade snöbollen, som om inget hade hänt??! Intet en(!) skråma, inte trycköm, inte halt - nada. Han förstod inte alls varför vi inte fortsatte leka och studsade upprört och hetsigt omkring när vi inte fortsatte kasta några snöbollar. Börjar nästan tro att han skrek så förtvivlat av anledningen att han inte lyckades fånga snöbollen istället för av smärta, haha... Min lilla, älskade pojke, huja vilket drama!


Kommentera här: