Onsdag

Då var det onsdag och jag befinner mig på jobbet. Känner mig trött och frusen (det är fasen iskallt på jobbet idag!!!) och längtar tillbaka till sängen. Att det ska vara så jobbigt att vakna tidigt, jag kan ändå inte njuta av att ha "mycket kvar av dagen" när jag sedan kommer hem utan det är alltid raka spåret till sängen där jag slocknar direkt. Vaknar lagomt till middagen och är sedan trött resten av kvällen och har väldigt lite energi och ork till att få något vettigt gjort. 


Igår var jag förresten och röntgade mig. Skulle få svar inom tio dagar ungefär men jag tror att allt är som det ska med njurarna nu då jag inte längre har det minsta ont i ryggen. Har fortfarande ont i magen däremot, långt, långt ner som om det är mensvärk fast en annan typ av smärta. Betydligt lindrigare än vad det var i Amsterdam tack och lov, men tillräckligt för att toalettbesöken ska vara jobbiga och för att jag ska gå lite krokigt på morgnarna innan jag fått kissa. Ni vill säkert jättegärna veta detta (not) men jag intalar mig själv att alla som läser här åtminstone har sköterskeutbildning och direkt kan sätta fingret på problemet. Hehe.

Nu hörde jag ugnen pipa så jag ska gå och ta fram bullarna jag bakat och sedan fylla på varor i raketfart så att jag kanske får upp lite värme! Vi hörs.



Hahahah, känner igen mig i dessa..!

Kommentera här: