Jag vill bara ha och ha!

Som jag nämnde igår så har jag en del grejer jag vill köpa och göra framöver. Bland annat skulle Diesel behöva få sig ett nytt regntäcke, det han har är alldeles för litet och liknar mer en liten löjlig mantel än ett regntäcke. Hans päls är så himla svår att få torr när han väl har blivit blöt så det är väldigt skönt att kunna dra på honom regntäcket när det snöar eller regnar som värst. Det här nedan från Hurtta skulle jag vela ha till honom, 599:- kostar det.
 
 
Jag skulle även verkligen, VERKLIGEN behöva gå till frissan för att bli av med slitna toppar och kasta lite ny färg över skallen. Vill bli så lik min naturliga färg som möjligt, påbörjade detta för några månader sedan men sedan dess har det inte blivit att jag varit till frissan något mer, det är ju tyvärr inte gratis och speciellt inte när man har både långhårstillägg och nästan måste olaplexbehandla håret för att det inte ska bli ännu värre än vad det redan är. Senast gick det på typ 3000 kr så...
 
Vill även skämma bort mig själv och fylla på mina naglar på salong. Gjorde ju förlängning på dom när jag och Kim var i prag och nu när dom börjat växa ut är det inte så snyggt längre. Men vill inte behöva ta bort dom heller, älskar långa naglar men tyvärr lyckas jag aldrig få mina egna att bli det, dom går i princip av bara av att det blåser ute.
 
Sedan skulle jag även vilja köpa nytt porslin. Alltså typ nya tallrikar, nya glas, nya bestick osv. Dom vi har nu börjar sakta men säkert minska i antal (hehe) så att vi alltid måste köra på två helt olika uppsättningar om vi har middagsfrämmande för att det inte finns tillräckligt med tallrikar och glas i en och samma sort. Glasen här nedan finns på lagerhaus och kostar 79kr för ett sexpack. 
 
 
 
 
Tavlor, posters och ramar vill jag även införskaffa så att jag någon gång kan fylla ut den kala jäkla väggen ovanför Diesels bädd. Och så skulle jag vela hitta någon snygg taklampa vi kan sätta upp i Kims gibbrum, jag irriterar mig så mycket på att det bara finns en fönsterlampa där inne, även fast Kim vill ha det mörkt när han sitter och spelar. Det går ju liksom aldrig att leta efter något där inne på kvällarna för att det är så mörkt. Skulle vilja ha en sådan som på bilden här nedan, den kostar 1695kr och går att hitta här om någon annan skulle vara intresserad.
 
 

Kommentera här: