Årslista 2015.

Beskriv året med tre ord.
Svar: Snabbt, lärorikt och lagomt.

 

Bästa köpet?
Svar: Det måste nog vara min sminkspegel. Är så himla nöjd med den!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2015?
Svar: 

- Aviccii - Waiting for love (Carnage & Headhunterz remix)

- Ice Cold Cow Juice - #SMYV

- Elliphant - Love me badder

 

Vem har du umgåtts med mest?
Svar: Det är nog Kim det. :-)

 

 

 

Vad var din största tabbe 2015?
Svar: Hm, kan faktiskt inte komma på att jag tabbat mig på något sätt!

 

Har du haft ett förhållande under 2015?
Svar: Jajjemen!

 

Vart reste du under 2015?
Svar: Längsta resan (och enda) var nog till Jönköping!

 

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Svar: Flytten till vår nuvarande lägenhet och att jag tvingades ta beslutet att låta Sockan komma till de evigt gröna.

 

 

 

Har du blivit bättre på något?
Svar: Har börjat se mitt eget värde bättre och prioriterar mig själv mer än vad jag gjort förut.

 

Vad var extra dåligt med året?
Svar: Alla månader min älskade Sokrates var dålig och att det dröjde alldeles för länge innan felet hittades. Samt min ekonomi pga ovan nämnda sak.

 

Vad var extra bra?
Svar: Flytten till vår nuvarande lägenhet, dreamhack med underbara människor och pdolhelgen.

 

Lärde du känna några nya människor?
Svar: Ja det gjorde jag! 

 

 

 

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
Svar: Tvingades ta det tunga beslutet att låta min häst vandra vidare. 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svar: Var riktigt glad när jag hämtade ut min sminkspegel. När biljetten till DH var bokad. På min födelsedag och på julafton. Har haft många glädjefyllda dagar utöver dessa också!

 

Vad var din största framgång på jobbet 2015?
Svar: Att jag fått gå upp i tid och numer jobbar 91% istället för 75%!

 

Största framgång på det privata planet?
Svar: Har tagit mig ur fängelset av panikångest och på köpet lärt känna mig själv bättre!

 

 

 

Vem saknade du?
Svar: Har faktiskt varit väldigt nöjd på detta plan. Det är nog bara Sockan som jag verkligen har saknat.

 

De bästa nya människorna du träffade?
Svar: Det är nog Nalle det! Har träffat henne innan, men det är inte förän i år jag faktiskt lärt känna henne "på riktigt" haha! :)

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Svar: Oj, det vet jag faktiskt inte. Har varit väldigt nöjd med det mesta i överlag år 2015. Jag hoppas väl på att utvecklas ännu mer på det personliga planet samt att jag hoppas på att ta mig ett steg närmre gällande "vad jag vill bli när jag blir stor", haha. 

 

Mest stolt över 2015?
Svar: Att jag följde min magkänsla och fortsatte kämpa för Sokrates trots att veterinärerna inte ville hitta något fel på honom. Är stolt över att jag hade en så fin relation till min häst att jag bara visste att något inte stämde, trots att veterinärerna sa något annat. 

 

 

 

Högsta önskan just nu?
Svar: Att ha en utlandsresa som ligger och väntar runt hörnet. Det skulle verkligen göra susen för min energi! 

 

Tror du 2016 kommer bli lika bra?
Svar: Jag tror att 2016 kommer bli ett väldigt blandat år. Dels för att jag måste hitta mig ett nytt jobb och jag inte är så förtjust i förändringar på det personliga planet men även gällande andra saker också. Tror däremot att allting kommer bli väldigt bra i slutändan och att jag kommer vara nöjd och glad över allting som skett när jag sedan blickar tillbaka över året.

 

Vad kommer du sakna från 2015?
Svar: Att jobba med Nalle, haha! ♥

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Svar: Sokrates utan tvekan. Veterinärer, equi-terapeuter, massörer och allt och alla jag kontaktat och tagit ut i ett försök att hjälpa honom bli bättre.

 

 

 

Finns det någonting du ångrar med 2015?
Svar: Inte något jag kan komma på faktiskt :-)

 

Blev du kär i år?
Svar: Har fortsatt vara kär i samma kille jag varit kär i sedan snart fyra år tillbaka.

 

Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
Svar: 30 september, den dagen då min favorithäst i hela världen fick åka till himlen.

 

Största misstaget?
Svar: Var det inte en fråga där uppe om största tabben? Relaterar till det svaret!

 

 

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Svar: Hade så gärna velat resa mer. Upptäcka nya platser. Skaffa mig mer världsvana. 

 

Och så slutligen; dina planer inför 2016?
Svar: Hitta mig ett nytt jobb och mest troligt börja kolla på hus!

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2016?
Svar: Allt som händer är meningen att hända, oroa dig inte så mycket för i slutändan blir allt precis som det är tänkt att det ska bli!

 

Är det något du saknar år 2015 och vill ha 2016?
Svar: Pengar, haha. Mer ledighet och mer pengar, så att jag både har råd och möjlighet att resa!

 

 
 

 

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Svar: Nej det gör jag inte. De få personer jag ogillar har jag ogillat sedan tidigare och tack och lov så är det otroligt sällan den listan byggs på. :)

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svar: Om vi jämför år 2015 med 2014 så har jag verkligen varit så otroligt mycket gladare, även om jag stundvis varit väldigt ledsen också så har jag haft så himla många bra stunder och det är jag så himla glad och tacksam över! :-)

 

Kommentera här: