Onsdag

God morgon på er. Jag sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli nio så att jag kan gå och låsa upp entrédörren. Dagen idag har varit så mycket bättre än dagen igår då dagen började med att jag försov mig. 

Jag stressade som tusan för att hinna till jobbet i tid och när jag väl var på plats så hade låset till dörren frusit så att jag inte tog mig in. Kunde ej ringa och meddela detta heller då kylan gjorde så att batteriet i min telefon laddade ut. Tack och lov kom det två karlar som efter att ha utövat våld mot dörren lyckades få låset att gå upp. Kan säga att jag var både irriterad, jättetrött och frusen efter det. Extra irriterad eftersom jag är en sån som hellre är typ en timma tidig än fem minuter för sen.

Jobbar iallafall till klockan tre idag, sedan ska jag förbi på vårdcentralen en sväng och så borde jag även fara till djurmagazinet och köpa mat åt jycken. Tycker att det börjar vara dags för lönen att trilla in på kontot. :))))

Kommentera här: