Fredag.

Idag började jag dagen med att sova ut och ligga och dra mig lääänge i sängen. Kan nog vara bland det bästa som finns faktiskt. När jag tillslut tagit mig upp och fått på mig kläder samt ett ansikte så traskade jag och Kim ned på stan där jag bjöd på lunch på Café Piteå. Strosade på stan ett tag efter det och shoppade lite inne på BikBok och klockan halv tre hade jag och Kim ett möte med våran bankman. Så nu är handpenningen på huset betald! Vi ska dit nästa vecka igen för att bestämma hur vi ska lägga upp resterande del av lånet. 
 
Utöver det har jag och Kim varit ute på promenad i det fina vädret, Disseponken var givetvis med. Jag har även hunnit vara i Sannas lägenhet där jag har hjälpt pappa att skruva ihop några garderober och så har jag suttit ute på våran balkong och ätit ciabatta med lufttorkad skinka, mozarella och avokado på. Det är så gott!!! Diesel har fått sig en genomgång av borsten (vilket förvandlade honom till en arg hund, han rynkade på näsan och visade tänderna åt borsten flera gånger, haha) och så har jag plockat ihop lite och dammsugit här hemma.
 
Nu blir det att ta det lugnt resten av kvällen, får se om jag hamnar i soffan framför någon film eller om jag kommer fastna framför pinterest och alla vackra inredningsbilder som finns där. Ha det bra, hörni!



Kommentera här: