Tisdag

Här har det varit tyst några dagar. Förra onsdagen checkade jag ut från jobbet strax efter 16.00 och samma kväll satte jag mig i bilen med destination Jönköping och Dreamhack. Tio personer var vi som for och helgen har spenderats med dataspelande, festivalmat, dj:s och shopping. Jag börjar känna mig äldre och äldre, det blir allt mer påfrestande för kroppen att åka bil en längre sträcka och sömnbehovet blir större. Så inget vakande för min del! Men trevligt har det iallfall varit och utöver att jag känner att återhämtningstiden blir längre och längre så är jag väldigt nöjd med resan.

Nu är jag tillbaka i vardagen igen och sitter nu på jobbet och tar rast. Om ett tag ska jag gå och inventera all snus och tobak som jag känner att jag har noll koll på efter min lilla ledighet. Att bara några dagar kan göra att man känner sig helt lost och utan någon kontroll, haha.

Kommentera här: