Onsdag

Igår var jag ledig och hann få en del gjort hemma. Trapprenoveringen börjar närma sig slutet, kvar att göra är för elektrikern att koppla in ledramperna vi har i varje trappsteg och för mig att måla klart listerna som är längst ut på varje steg. Sistnämnda siktar jag på att få klart ikväll då Diesel sover borta och jag inte riskerar att ha en hårig jycke som ränner upp och ned för trappen.


Fick äntligen tummen ur och städade upp lite också. Tvättmaskinen fick gå varm och jag plockade undan och dammsög. Måste finna ork att gå igenom alla påsar med kläder och kvarvarande flyttkartonger också.

Jag och Kim åkte en sväng till Coop då jag sett att dom säljer lampor där och vi är i behov av två stycken till vardagsrumsfönsterna. Hittade tyvärr ingen jag gillade och på något vänster lyckades lampletandet övergå till något helt annat och hips vips var vi på Svetsprodukter och kollade på Webergrillar. Så hem kom vi utan några lampor men med en stor jäkla webergrill, haha. Tyyyyp samma sak. ;-)

Nu ska jag ta mig en kopp varm choklad och sen gå börja förbereda inför stängning. Är på jobbet och har ganska fullt upp i veckan. Men det är kul med lite mer ansvar!

Kommentera här: