Hoho

Hej. Cellan här, uppe sent som vanligt. Har varit ledig idag, eller ja igår blir det ju (söndag) eftersom klockan är mycket. Jag har haft en lugn och skön dag, sov som en stock ändå till klockan ett, har verkligen varit jättetrött. 


Jag och Alva åkte till bergsviken idag, våra gamla hoods och lät hundarna springa av lite energi uppe vid berget. Alva hade med sin kamera och vi fick några fina bilder på hundarna. Har nästan inga ordentligt tagna bilder på Diesel, så det var kul att få lite bilder på honom som inte är tagna med mobilen. 

Efteråt följde jag och Diesel hem till Alva och Robin. Vi surrade och åt mat på pitstop innan jag sen åkte hem. Väl hemma har jag spelat sims, ätit ost och lufttorkad skinka och sett på en film. Jag är ledig imorgon också. Tror nog jag ska gå en sväng på stan då.

Kommentera här: