Tröttsam dag.

Hej hopp så här mitt i natten. Är på lite halvdåligt humör. Ni vet när man kommer hem från en lång arbetsdag och verkligen känner sig trött i både kropp och knopp och allt man vill är att mötas av en god middag som står färdig på bordet och få mysa och bli ompysslad resten av kvällen. Men så möts man av ett ekande tomt kylskåp, en lika tom frys och affärn stänger på tio minuter. Och så blir man arg för att man är hungrig och trött och inte orkar med böket att gå ut i regnet man precis torkat upp ifrån, sätta sig i bilen, stressa iväg till affärn och ändå inte hinna handla allt som behövs. 


Kim skriker som ett flickebarn i en bergochdalbana framför datorn och jycken kollar bedjande på en och vill ut på en promenad. I regnet. Och jag vill bara krypa upp i soffan och tröstäta en fet godispåse. 

Slutade med att jag åkte på MAX och köpte mat då ICA hann stänga. Tände ljus och kände mig sakta bli mer och mer människa efter varje tugga. Men alltså Kims jävla skrik från datorn. Laddade till slut ned en ljudmätarapp och här har ni.


Så att eh. Ska bli riktigt skönt att få sova nu. Imorgon jobbar jag 13.00-21.30 och utöver det ska jag inte göra någonting. Men nu är det fasen läggdags. Gonatt!

Kommentera här: