Sista dagen i SF

Haallooo! Nu är klockan strax efter 21 här borta i San Fransisco och vi har precis kommit tillbaka på hotellet efter att ha ätit middag. Ikväll blir det bara att ta det lugnt och göra en tidig kväll, både Tom och Peter är risiga och imorgonbitti lämnar vi San Fran för att åka till Los Angeles. Ser fram emot LA galet mycket.

Idag har vi varit ute på shopping, för min del blev det en långärmad magtröja (får väl använda den år 2020 då jag förhoppningsvis kommer vara vältränad...) och annars så strosade jag mest bara. 

Efter stan var jag tydligen jättetrött och slocknade helt utan förvarning och blev sedan väckt av Kim då vi skulle åka till golden gatebron. Jag var mest fascinerad mot utsikten ut över havet däremot, det var så fint med solen som stod lågt över vattnet.

På väg därifrån åkte vi i hemska branta backar och Peter och Kim hade tänkt att vi skulle köra i San Fransiscos brantaste backe. Tack och lov var det trafikstockning så till slut gav dom upp och jag kunde andas ut. Som att backarna här inte är nog branta redan som det är, har typ träningsvärk i vaderna och rumpan av att gå från shoppingcentret till hotellet.

Mycket mer än så har inte hänt idag, så jag bjussar väl på två bilder och sen är det god natt.

(null)

(null)

Kommentera här: