Flygrädd.

Sitter på flyget till Stockholm just nu och är i vanlig ordning inte på topp. Har ett enormt orosmoln i kroppen, magen varvar mellan att skrika efter mat och att vilja vända sig ut och in. Får inte i mig någon mat tyvärr och blåsan håller på att sprängas men jag vågar inte lämna mitt säte. Har tagit två tabletter lugnande men det verkar inte hjälpa, tyvärr. Sitter här klarvaken och skakar med benen för att inte kunna känna efter lika mycket hur planet rör sig. Varvar mellan att ha musiken på järnet för att stänga ute alla ljud eller att inte ha någon musik alls för att det ibland känns bättre. Började blogga nu för att det ibland känns lättare för mig när jag får uttrycka hur jag känner. Verkar inte hjälpa denna gång tyvärr. 


Nu ska jag försöka läsa någon tidning och hoppas att det distraherar min rädsla. Alla andra på planet sover ju, varför kan inte jag också vara så avslappnad och cool?



Kommentera här: