Måndag

Hej hörni. Jag sa ju att jag skulle återkomma med en bild på Kims gamingrum och sen blev det typ radiotystnad här inne. Shame on me. Bloggar från datorn nu och av någon anledning brukar jag inte kunna gå in från mobilen i efterhand för att lägga in bilder så ni får tyvärr fortsätta vänta. 
 
Idag iallafall, måndag den sjuttonde juli har jag jobbat min sista dag på macken. Som ni vet har jag redan börjat jobba på KUST i receptionen men imorgon mina vänner så väntar min första dag på spaavdelningen. Ska bli jättekul! Kände verkligen när jag var där och spa:ade själv förra onsdagen att det är rätt typ av bransch för mig. Längtar så mycket tills min makeup-artist utbildning startar också! Så himla kul att faktiskt satsa på mig själv och börja arbeta med något som är "jag" och inte bara arbeta för att jag måste, typ. Det är så mycket jag vill lägga till i min utbildning också. Fransförlängning, spraytan, microneedling, hårborttagning, kanske naglar? Vill bara fylla min skalle med kunskap och börja NU, haha.
 
Förutom att jobba min sista dag på macken har jag tagit en förbaskat skön powernap. Det är typ det bästa som finns. Komma hem från jobbet, lägga sig i sängen, kolla igenom telefonen och känna hur ögonlocken blir tyngre och sen bara sova. Har varit ut och sprungit med Diesel också en sväng och nu har jag tänkt spela lite sims. Senare väntar en dusch och sen ska jag bara ladda upp inför imorgon så jag är pigg och redo för min första dag på spa:t. Nu ska jag göra en familj i sims, vi höööörs!

Kommentera här: