Nära nu!

På mindre än fem timmar kommer pappa och plockar upp mig och Kim för att skjutsa oss till Kallax. Någon gång vid fjorton imorgon så kliver vi av planet i Belgien, för slutdestination Tomorrowland. Ikväll har jag öppnat paketet som innehöll våra inträdesarmband. Bara det var en upplevelse, armbanden kom i en speldosa som spelade musik när man öppnade upp och i en liten utdragbar låda där i låg våra armband.


Men alltså vilka förberedelser det har krävts av oss för att bli redo för att åka. Vi har städat huset i typ två dygn, tror aldrig vi haft det så stökigt här hemma. Tvättmaskinen har gått dygnet runt, det har dammsugits, skurats, dammtorkats, plockats ihop, pantats burkar, burits undan och verkligen storstädats. Jag själv har hunnit med en spraytan och nagelförlängning. Man måste ju vara fräsch när man ska iväg på party! 

Hoppas innerligt på wifi på planet imorgon så att jag kan skriva av mig när jag är rädd, ångestfylld och töntig, haha. Nu ska jag packa ned det sista i resväskan och försöka få mig lite sömn så jag inte är helt död när vi kommer fram. Här får ni bilder!

Kommentera här: