Lördag

Lördagkväll och jag ligger fortfarande i soffan, hostandes och snurvlandes. Är nog inne på typ hundrade family guy-avsnittet nu. Kommer inte vela se på family guy någonsin igen efter detta, vi har problem med vårat internet och family guy verkar vara det enda programet som går att visa, allt annat på netflix står bara och buffrar och avbryts till slut. Sååå ja, lite lätt less och uttråkad börjar jag bli.



Vad gör jag annars då? Oljar in fejjan typ trehundra gånger om dagen. Fy fasen så torr man blir av att snyta sig stup i kvarten. Jag har en speciell olja som jag brukar smörja in mig med på kvällen och så har den sjunkit in lagomt till på morgonen. Den försvinner på typ tre minuter nu. Jag är så jäääävla torr att det är sjukligt. Så ja, min vardag är väl inte allt för ösig just nu och jag vill bara att denna hemska förkylning ska försvinna så att jag blir pigg och frisk. 

Nu ska jag ta en ipren och linda in mig i täcket och fortsätta med samma sak som jag gjort sedan i tisdags. På återhörelse.

Kommentera här: