H€Y

Här ligger jag, snart halv tre på natten och inte det minsta trött. Så typiskt mig. 


Vad har jag gjort idag då? Hmm, sovit länge som attan. Provat min halloweensminkning och varit besviken över att korsetten jag beställt till halloween inte kommer hinna komma fram i tid. Om den någonsin kommer komma, har tydligen beställt från en riktig scamsida. Så lär väl få betala en massa extra slantar och ändå stå där tomhänt, som typ 90% av alla andra som beställt från den sidan har fått göra. 

Jag har ätit pizza hos Kims pappa. Sminkat Alva och fotat det. Har laddat upp en bild på min sminkinsta, makeupby.celia, ifall ni vill se. Annars kommer det dyka upp någon bild här också lite senare, men vill ladda upp direkt från datorn och inte från mobilen då kvallan suger röv. 

Jag har varit hos mamma och pappa och lämnat Diesel där eftersom jag jobbar imorgon och Kim inte är hemma. 

Hmm.. Utöver det har jag typ inte gjort något. Ligger mest och funderar på allt mellan himmel och jord hoppas på att snart bli trött så att jag orkar upp imorgon när väckaren ringer. Steg ett kanske är att släcka lampan i sovrummet.. Ah, det ska jag göra nu. Nattinatt!

Kommentera här: