Måndag

Då var måndagen över. För min del har den bestått av en lång och skön sovmorgon efter en tuff helg. Jag har haft besök av Tanja och Alissa, varit ute på promenad med Diesel, dammsugit huset och rensat i ett av våra rum som används som förråd. Sedan har jag följt med Amanda till stallet, hade hästabstinens och det var länge sedan vi umgicks, så det var trevligt.

Helgen har varit.. omtumlande. Jag har jobbat, firat tre födelsedagar och fått ett väldigt tråkigt besked. Det kändes bra att träffa familjen på lördagkväll och bara rå om varandra.

Nu ska jag gå och ta lite saft från kylen och sedan börja krypa till kojs. Imorgon kommer vitrinskåpet jag beställde för några veckor sedan, jag ska på återvinningen, panta burkar, rasta Chilli och Indy, målarna kommer hit och fixar skadorna som uppstod på väggen vid trappen efter att Kims pappa trillade rakt in i den när han och Kim körde någon väldigt korkad balansgång-på-stege i den, jag ska storstäda bland mina kläder och eehh. Kanske rensa lite i garaget. 

Häjjdå!

Kommentera här: