Hallooo

Igår umgicks jag med mina fina kollegor, både från spa och receptionen. Vi åt trerätters på restaurang Tage, för mig blev det vitlöksbröd, ren och en efterrätt från deras nya meny som hette 88:an. Galet gott. Två drinkar slank ned också och även dom var fantastiskt goda. Sedan gick vi alla och spa:ade. Det var så mysigt att sitta ute i poolen med hårinpackning och känna den kalla, krispiga luften men ligga med kroppen nere i en varm, skön pool. 


Idag är det torsdag och jag är ledig. Har hunnit starta en tvätt med sängkläder och varit ute och cyklat i regnet med Diesel. Det verkar seriöst aldrig ska sluta regna och vårat hem skulle platsa i ett tvprogram för smutsiga, vidriga hushåll. Diesel drar in så sjukt mycket sand och lera i sin blöta päls och på det så fäller han något helt otroligt. Så jag tänkte försöka få lite ordning här idag. Bädda rent, dammsuga, plocka undan, tvätta. Dammsög i förrgår men det krävdes att Diesel var ute och kissade en gång samt ruskade lite på huvudet så var det hår och lera överallt. Kul.

Nu ska jag och Kim laga korvstroganoff och sen ska jag försöka få lite gjort. Vi hörs!

Kommentera här: