Onsdag

Jag har en ny last här i livet. En dyr sådan. Parmaskinka och cantadou. Äter typ två paket parma om dagen. Har cantadou till allt jag äter. Varma mackor, grillat, spagetthi och såklart parma då. Och folk som bara "det är så dyrt att snusa!" , HA! Då ska ni veta hur dyrt det är att käka två paket parma om dagen. 60kr för två paket och då är det dessutom extrapris. Ofta äter jag bara skinkan och cantadoun så som den är men ibland lyxar jag till det med ciabatta, avokado, mozzarella och grejer som jag lägger skinkan på. Detta ger mig nästan ett rus som om jag vore på droger. Jag fylls med sådan obeskrivlig glädje och tillfredsställelse att ni inte kan ana. Ni kan inte ana!
 
Annars då? Jag startade tro det eller ej dagen med att fara ut på en springtur. Sprang (och gick. Väldigt ofta.) till apoteket och köpte öronrens åt Diesel. Jag misstänker att han har öroninflamation, han är väldigt smutsig och flagnig i ena örat och ruskar en del på huvudet. Han har inte ont men jag har bokat en tid hos veterinären på fredag och gör vad jag kan för att ta hand om flufföronen tills dess. 
 
Jag har varit hos mamma och pappa och fått på sommarpjucksen på bilen. Sedan hjälpte pappa mig att byta ett baklyse som slutat funka. Och nu avnjuter jag faktiskt en kall öl och fixar med en ny spotifylista. Fick feeling av all bra musik jag hittar och eftersom jag är ledig imorgon så kände jag att jag med gott samvete kunde unna mig en öl. Nu ska jag gå och pyssla om Diesels öra och så hörs vi. Ha det gött!

Kommentera här: