Onsdag

Heey. Idag är Cellan trött. Jag var och gymmade igår för första gången på en halv evighet, sedan sov jag dåligt i natt, ni vet när man vaknar flera gånger och det känns som om man försovit sig och som att klockan är jättemycket fast den bara är 04. Och så har jag jobbat på det och inte vilat någon middag. Då blir Cellelajsan en riktig trötter. Träningsvärken hjälper inte heller.

Men jaja, vi drar väl en "vad har jag gjort sedan sist". Tjejkväll med Alva och Tova. Grillat och alkohol med Sarah och Henke. Jag har följt med Sophie till stallet, varit och gymmat, gått på prommis med Alva, käkat tacos med Tova. Ätit lufttorkad skinka som en tok, ätit sushi och annars nog mest bara mysit på. Lite jobb då också men. 

Imorgon är jag ledig, jag längtar efter att ligga och dra mig i sängen. Vägrar gå och lägga mig redan nu men längtar efter hur skön sängen kommer vara imorgonbitti. Nu tror jag att jag ska kolla pinterest och lite olika inredningstips. Det kliar i inrednings- och shoppingfingrarna. Skänk gärna en slant så att jag kan shoppa lite och så hörs vi. Ciao!

Kommentera här: