Torsdag

Idag blev det äntligen av att pyssla om mitt yttre. Vaxade ben och bikinilinje, körde min svindyra men ack så bra ansiktsskrubb från Amsterdam som jag fick i födelsedagspresent när vi var där. La sedan min blackhead peel-off ansiktsmask och tog efter det en lång och skön dusch med hårinpackning. Skrubbade även resten av kroppen med ett bodyscrub jag fick i min julkalender förra året från Rituals (även det en gåva från mor och far) och sedan avslutade jag med body lotion, ansiktsvatten, dagcreme och slutligen mitt nagelbandsserum. Nu känner jag mig fräsch som en nyponros! 

Utöver min helkroppsrenovering har jag varit ute på en långpromenad med Alva och hundarna, varit förbi mamma och pappa och undersökt Myrra som verkar ha skadat svansen men som tack och lov verkade vara i väldigt bra skick och så har jag bakat en lchf-snickerskaka. Återstår att se hur den smakar.

Kvar på min to do-list för dagen är att vattna blommorna och plocka undan lite kläder. Kan nog bli en kvällsprommis med Diesel också om jag hittar några skavsårsplåster, har fått blåsor på båda hälarna efter promenaden tidigare idag.

Kommentera här: