Söndag

Tjoho, mina glasögon har kommit! Dom kom dagen efter jag skrev här och beklagade mig över att jag inte fått dom ännu, haha. Första dagen kändes det väldigt ovant, det var en större omställning än vad jag trodde det skulle vara och jag hade väldigt ont i huvudet. Men nu känns det jättebra och bortsett från att det känns konstigt att ha något i ansiktet så är det faktiskt riktigt skönt.
 
Det är som sagt min jobbhelg i helgen och förutom att vara på jobbet så har jag verkligen inte gjort någonting. Igår var det lördag, jag var i säng före klockan 22 och kände väl egentligen redan efter middagen att jag lika gärna hade kunnat gå och lägga mig. Hade en sån där dag med många tankar i huvudet, väldigt lite energi och jag kände mig rätt låg. Så då var det skönt att bara vara själv och inte behöva lägga någon energi på att vara trevlig eller social. Den biten får jag ju ändå på jobbet så då är det ibland skönt att få komma hem och bara vara. 
 
Idag jobbar jag fram till 14.00 och sedan ska jag möta upp mamma på Vedanta och kolla om hon har några möbler eller liknande där som jag vill ha. Annars får vi se vad som händer. Nu ska jag ta mig ett vattenglas och förbereda dagens to do på jobbet. Vi håjres.

Kommentera här: