Söndag

Jag har precis kommit ut ur badrummet med ett stycke superbusig, sjöblöt hund. Diesel har varit så smutsig att man blivit svart om fingrarna efter man kliat honom så det var hög tid att den lille herrn fick sig ett bad. Han är så lustig, när han badar frivilligt så nöjer han sig med att ruska av vattnet men när han blivit duschad så bara måste han gå och dra sig mot varenda möbel i hemmet , som att det är jätteäckligt vatten och han bara måste bli av med det pronto. Men ett smutsigt lerdike, det skulle han minsann kuna låta gro in i pälsen utan problem. 

Annars så har jag jobbat från 06.30 till 13, tagit en powernap fram till klockan fyra och sedan åkt till stugan och ätit middag med familjen. Grillad hamburgare och grillad röding har vi ätit, det var jättegott. Annars så jobbar jag fram till på torsdagkväll, ser verkligen fram emot att gå på ledighet några dagar efter det. Börjar känna mig rätt så trött efter alla intensiva dagar och sen tidiga uppstigningar och jobb på det. Men jaja, pengar behöver jag ju då så det är bara att köra på.

Nu ska jag fara och köpa lite glass och sen ska jag och Kim se på film. Här får ni en bild eller två på min nybadade favorit.

(null)

(null)

Kommentera här: