Torsdag

Tjeeena. Jag önskar verkligen att jag gjorde något extravagant så att jag skulle ha något spännande att berätta för er, dessvärre är detta som vilken torsdag som helst och jag står på jobbet. Andra saker jag har gjort idag är att tanka bilen, klippa gräset, handla tillbehör inför midsommar och eehh. Tömt diskmaskinen. Roligare än så har jag inte haft. Klockan 23 ikväll stämplar jag ut från jobbet och välkomnar några dagars ledighet och det ska bli skönt. Har inte haft en ledig dag sedan förra måndagen i och med min praktik så det ska verkligen bli skönt att bara få vara i några dagar.
 
Imorgon är det midsommar och i vanlig ordning (tradition sedan måånga år tillbaka) blir det knytkalas och lekar på mina föräldrars stuga tillsammans med barndomsvänner och deras familjer. Lite senare på kvällen dyker även mina och Kims kompisar upp, ser fram emot det jättemycket och hoppas innerligt att vädret blir bättre än vad prognosen visar. Står just nu och klurar på hur jag ska vara sminkad och vad jag ska ha på mig, jag vill helst vara somrig och fin men så har jag ju en tendens att frysa som en nykläckt råttunge så jag får nog tänka om gällande sommarutstyrseln.
 
Jaja, vi hörs hörni. Glad midsommar på er!
 
 

Kommentera här: