Stockholm

I helgen är jag i Stockholm med mamma och pappa. Dom har köpt lägenhet här då mamma kommer börja jobba i Stockholm så i helgen håller vi på att stlla iordning och köpa in de nödvändigaste grejerna. Vi har varit en sväng på IKEA (första gången någonsin jag åker taxi från IKEA, bilen var fullproppad haha) och på några andra inredningsbutiker och kollat.

Idag har jag hängt med Jojjo. Äntligen har jag fått se hur hon och Alex bor och så har vi promenerat runt lite på stan. Alltid trevligt med en guide som bor här och hittar. Vi åt en jättegod sallad till lunch och unnade oss varsin öl. 

Ikväll väntar middag på en italiensk restaurang och efter det blir det nog party och utgång med några pitebrudar. Som vanligt är jag dålig på att ta bilder men kanske kommer jag ihåg att ta någon ikväll.

Kommentera här: