coop afton

idag har det varit tjejkväll på stan. såklart spenderades min kväll på stan. fast inte i själva city stan, utan på coop. skojig tjejkväll va? jag måste medge att det faktiskt var skojsigt. det hände fula saker där.

det började med att sandra och fredrica slet sönder dom där kedjorna där kundvagnarna sitter fast i. eller dom slet inte sönder alla kedjor, men den som satt på våran kundvagn slet dom sönder, så slapp dom låna en femma till vagnen. sen kör fredrica in i dom här portarna som är inne i coop, alltså just innan maten börjar, dom som öppnas och stängs när man vill gå förbi. så då blir en sån trasig, sen börjar den tjuta jättehögt och jättelänge. alla som är i närheten kollar bittert på oss. efter det kör fredrica över både mig och isabelle med kundvagnen, och jag kan meddela att det verkligen kändes.

jag glömde oxå att berätta att coops fotoautomat var borta. hille skulle ta kort till sitt pass eller id eller något. så börjar vi kolla oss omkring efter fotoautomaten, som bara några dagar innan stått precis där vi stod. sen upptäcker fredrica några spår efter den på golvet. borta!
1 sandrala:

skriven

det var ack en minnesvärd kväll!!

Kommentera här: