goddag

så sitter jag vid datorn... lugnt och sansat, kollar runt på söta ponnysar på pixbox, äter lite candy.. så kommer den otrevliga överraskningen. jag känner hur det sakta börjar rinna.eller mer korrekt, hur det droppar. jag blickar neråt och ni anar säkert vad mina ögon beskådar. ja, just det, blod. men inte den sortens blod som ni tänker på, era percy pervercicar. det är alltså näsblod jag pratar om, inget annat. innan jag fattar att jag blöder näsblod så hinner det droppa allt för mycket blod på mitt vita linne, på min vänstra arm, på tangentbordet och 0.0001 mm från soffan. vad vill jag ha sagt med att bara börja blöda näsblod sådär utan anledning!? jadu, det har jag faktiskt ingen aning om. som vanligt försöker jag nog spela mig själv ett elakt spratt utan att jag är medveten om det. onödigt kan tyckas.

så nu sitter jag här med papper upptryckt nånstans. min syrra tvingar mig att sjunga ögonoperation(nog för att jag sjunger den fagra låten mer än gärna, tro inget annat) bara för att det låter så konstigt när jag har papper i näsan.
har kommit hem från stallet för ett tag sen. det var stekandes stekvarmt ute när jag och rebecca mockade i hagen, så därför håller jag min inomhus nu, för att inte dö av hetta.

jag passar på att lura min lillasyrra om jättetrevliga saker. blandannat att jag och mina vänner brukar ha intima stunder på skolan och att varje gång jag är instängd på mitt rum så ringer jag till hetalinjen. hon är allt för lättlurad, likt min kompanjon sandra. inte för att jag har lurat na om något på senaste tiden, men allt och alla känner redan till att hon ibland är alldeles för lättlurad. blond innerst inne, nivet.

nu har jag tänkt gå och göra något annat. kan inte hålla mig inomhus när vädret är så underbart som idag. farväl.

Kommentera här: