nyår

hjälpas vad det här året har gått fort, känns som om det var igår jag stod i havet med alexander och linnea i våra fina nyårskläder. men se på tusan, det var ett helt år sen! en kort resume av året:

januari:
var i mitt bästa land med nära och kära och hade det så jävla roligt. stekte, hade ett litet onsdagshyss, hatade brats, spionerade på marie fredriksson och magnus uggla, körde gocart mot en som tävlar porsche carrera cup, badade, åt gott, spelade roliga spel och bara hade det allmänt fantastiskt. åh gud vad jag längtar tillbaka, var så himla kul =) kommer lätt på andra plats av mina bästa resor någonsin ;D (den bästa var frankrike när jag gick sjuan, haha)



februari:
hade kommit hem till tråkiga iskalla sverige och gjorde väl egentligen inget vettigt. var typ nere för att det var så tråkigt och ledsamt här hemma motför i varma älskvärda thailand. tror vi for till bure där jag träffade alles vänner dante sumo jonasp och söderlund. trevliga pojkar. :D

mars:
jag och isabelle upptäckte en länk mellan oss två och hennes katt selma. vi hade alla tre samma ögonmått! hade blogglan med kompanjoner som slutade med att vi var ute på renjakt. följde även med familjen eriksson till hemavan och lös upp backarna med mina rosa täckisar. min syrra fick den bästa raggningsrepliken någonsin. "din hud är len som en fisk"


april:
hade klassfest mitt i veckan. på morgonen när alla stigit upp hörde vi hur det smällde i dörren. då var det david som sovit ute i bilen hela natten. (Y) jag och johanna var på partaj hos nybba och jag tog även med mig min klasskamrat towe upp till fjällen där iallafall jag var med om den värsta skoterfärden i mitt liv. börjadje umgås lite smått med jonas och hans vänner. ett bra skämt kom till på tjejkvällen:

"ska vi gå genom indiska?
- nää, jag är allergisk mot curry"

maj:
jag och fredrica var lite busiga... och vi passade även på att åka inlines flera miiiiiiiiiil. jag tog steget ut till att cutta zitas man som jag sparat i två år. farmor och farfar köpte deras "nya" vovve, molly. vi hade ett galet gangbang med munspel och gittar, och jag och jonas blev tsm :D


juni:
jag och emelie blandade ihop en stackars tjej vi såg på stan med johan palm! sen var det examen också, som förövrigt inte var riktigt lika kul som den skulle ha kunnat vara. curry försvann och var borta i flera dagar!!! :( och påtal om katter så såg jag typ världens fetaste katt, mårtten.



juli:
jag, isabelle och agatha bestämde oss för att ta årets första dopp. och typ enda dopp... jag och jonas följde med farmor och farfar ut och campade med husvagnen. jag sommarjobbade tillsammans med lina på hemtjänsten och tillsammans med vivianne chillade vi inne i kittelfjäll på pdol... cool tant! var även på gothia och såg när min syrra spelade. en annan rolig händelse ägde rum:

Johan  säger:
Men ofta, vad gör du på hilles msn?
hille säger:
samma sak som DU gör på johans msn
hille säger:
baffy
Johan  säger:
haha, wtf



augusti:
min darling fyllde 18 år. var på släktträff i boden. min älskade ponny blev halt :( var på kräftfiske i bure och hejjade tsm med stonesandie hejvilt på alle och dante under deras fotbollsmatch. det slutade i tragedi, fast en ambulansfärd och lite morfin senare så skulle alexander ivrigt hem från sjukan för att "inte missa kvällens fest". skolan började om, en ond etta stal mitt skåp och fick smaka på min vrede.



september:
jag och hille hade typ svininfluensan, och därför tyckte vi det var ett ypperligt tillfälle till att fara och smitta ner lite partajande kids i stockbäcken. jonas vovve tilly bröt benet :( var och såg hockey i skellhell med jonas, pappa och sanna.



oktober:
zita var helt cpsvullen i sitt ben, jag blev livrädd. hade klassfest hemma hos daven. jonas blev skyldig hemmakväll 800 kronor för en borttappad film... :O jag och jonas hade en jättetragisk tvåmannafest (förfest) innan vi begav oss in mot statt för att fira halloween. :)

november:
jag och jonas firade ett halvår! och curry fyllde sju år. zitern var helt frisk och hade varit det ett så pass bra tag att vi kunde börja hoppträna igen. elin hoppade första träningen :) totte frågade om jag ville ha imelda.



december:
jag fyllde 17 bast och hade skogsparty tsm med min vän jojjo. sen var det ju nyss julafton och jag fick helt underbara julklappar =) och nu nyår idag då. YEAH.

Kommentera här: