give it to me baby AHAAA AHAA

jag blir riktigt ledsen när jag kollar ut genom fönstret och beskådar ett fruktansvärt busväder. busigt på alla sätt och vis. regn och rusk och blåst, vilket innebär att solen är i moln. och utan sol blir man blek , och är man blek måste man använda bus. brun utan sol alltså.

ge mig
sommarlov
pengar
godis
svampbob filmen
ny hårfärg
en fager solbränna
nya kläder
en resa

MEN som sagt, det är lika bra å sluta drömma, det går åt helvete iallafall!!

1 Mammiz:

skriven

Det går INTE åt helvete om man har bestämt sig för att det SKA gå bra!!!

2 Johanna - jag sitter i fören!:

skriven

det tycker jag utan tvekan att vi ska, jag längtar som få! jag längtar till och med efter att se den hatvärda filmen adrift samtidigt som vi ligger i din stuga å käkar candy :'D



och mamma och pappa flyttar ju ut på våran stuga efter examen och det betyder att luftboten fixas och att vårat hus här hemma är så gott som tomt! ÅÅÅÅHHH vad jag längtar till sommarlovet kära kompan ;)



Åhh så underbart. Stugan, a drift, godis, chirre, dipp, popcorn, salt, ostbågar, (nyttig frukt). Vi måste ha oss en kortlek oxå, så att vi kan vända några tior. Och på dagen innan det har vi farit och kört med zitern och sen tagit oss en tur till obestämd plats med luftic. Och sen far vi med våra mopes från stugan och handlar.<3 Bara två veckor kvar! Ps. Du är botmestarn

3 Johanna - jag sitter i fören!:

skriven

Hoppsansa, jag råkade koppa in din del för att jag skulle komma ihåg att svara på allt. Min egenskrivna del börjar vid Åhh

Kommentera här: