Herrlikt!

Men OOOOH så härligt väder det har varit idag ja! Vaknade och kände värmen stråla in likt uv-strålar i ett solarium och kände att jag var tvungen springa ut och sola ett tag. Smorslade in mig med hawaiian tropic, stekare som jag är och gick sedan ut i finvädret. Efter ett tag gick jag och väckte Kim och sedan for vi tillsammans med Henke in till stan för att äta. Vi gick och satte oss i södra hamn och chillade och hade oss, sen gick vi en sväng på stan och efter det anslöt vi oss till Mange och Källman. Kim fick för sig att han skulle bada också, vilket han gjorde. Fy i satan så kallt!

Sen har vi suttit ute allihopa och grillat lite hamburgare och samtalat och sedan for jag till hästen min. Han var pigg något så gud förbannat, gick på bakbenen och tvärhoppade och hade sig på våran promenad så jag gick tillbaka till stallet för att longera honom istället. Galopp konstant i över en halvtimme varvat med en hel del rodeorundor... Sedan blev han hanterbar igen!

Nåååväl, har inte mycket mer att skriva så nu ska jag fortsätta se på film med Kim och Henkis. Adjööö!


Kommentera här: