Året

Här har ni en årsresumé av mitt 2013.
 
Januari började inte direkt på topp efter ett fruktansvärt dåligt nyår. Utöver det var Sockan allmänt bråkig och jag var jätteförkyld. Det vände tack och lov ganska fort, jag hade ut equiterapeuten på Sockan och jag blev frisk och gymmade ganska flitigt. Blev även bortskämd av Kim och fick gå på massage och ansiktsbehandling. Hann även med ett Gävlebesök tillsammans med Sophie och Robin där dom blev en hund rikare! 
 
 
 
Februari började med lite häng hemma hos Emelie. Jag, Kim, Henke och Emelie gick på Challenge och surrade och drack öl. Jag jobbade på Melodifestivalen och jag var på begravning.
 
 
 
I Mars bokade jag och Kimbo en resa till Thailand. Jag jobbade i Luleå och rev scenen efter TOmas Ledins spelning. Åkte ut till Rönnskär med Kim och mös på. Kitty (Alvas häst) hade rullat fast i hagen och jag kämpade med att få upp stackaren på benen igen... 
 
- inga bilder -
 
 
I April åkte jag och Kim till Thailand. Jag hoppade Bungyjump, snorklade, klappade apor och red elefant. Efter Thailand chillade jag mest på.
 
 
 
 
Maj började med Valborgsfirande hemma hos mig. Jag jobbade på Röda Lyktan och min syste fyllde arton. Jag hängde med Elin och mös på utomhus i det fina vädret.
 
 
 
 
I Juni trotsade Kim sin enorma hästrädsla och hjälpte mig mocka hagen. Jag färgade håret och var på en grymt rolig midsommarfest hos Sophie och Robin. Jobbade en del och när jag var ledig försökte jag steka.
 
 
 
 
Juli bestod av LK och PDOL. PDOL var väl inte så jättelyckat då jag inte var särskilt taggad och Kim piercade tungan och inte kunda äta, haha... 
 
- inga bilder -
 
 
I Augusti följde jag med Kim till Boden och chillade på i finvädret med Diesel medan Kim var i skolan. Hade ut en sadelutprovare på Sockan och kollade på hoppsadlar. Det var inflyttningsfest och kräftskiva hos Kims mor och Mats. Och jag drog till HÖÖKS och uppdaterade min stallgarderob. 
 
 
 
September bestod av en visit till Rönnskär och lite "lan" hemma hos Kims far. Jag började på mitt nuvarande jobb och tandläkaren var ut och raspade Sockans tänder. 
 
- inga bilder -
 
 
I Oktober klippte jag Sockan som hunnit sätta vinterpäls. Diesel kastrerades och fick gå med tratt. Jag och Kim flyttade även ihop! Och ett inte så billigt besök på IKEA ägde rum...
 
 
 
I November klippte jag håret hos min syster. Samt tog upp Simsspelandet.
 
 
 
 
Och december har bestått av ett besök på Westernfarm, födelsedagsfirande för mig och Kim, en jättemysig jul och en skadad Sokrates. 
 

Kommentera här: