Konstigheter

Jag överlevde min intensiva jobbhelg och är nu återhämtad efter att ha sålt glass för ca 35 tusen kronor. Fattar ni hur många glassar det är med tanke på att de kostar 25-30 kr styck? Har även blivit en hejjare på norska, "to kuler is og en soft is i en kjeks med strø på takk". 

Annars då? Har så mycket jag vill skriva om men vet inte hur jag ska formulera orden. Har drömt jättemärkliga drömmar i några nätter nu som gör mig förvirrad. Typ vuxna människor som dykt upp helt från ingenstans och gett mig budskap och råd. Minns dock inte vad de har sagt men det är som om det har handlat om något viktigt iallafall.  Vet inte ens varför jag delar med mig av det, är bara jag själv som funderar på varför jag drömmer om just den personen, varför den försöker säga mig något och varför drömmen kommer tillbaka. 

Nåväl, nu ska jag ta mina funderingar och gå och göra något vettigare än att sitta här. Hörs sen.

Kommentera här: