Torsdag.

Har varit trött och sliten som en jag vet inte vad idag. Jävlat zombiemode på jobbet, har varit så färdig så det inte är sant. Har trots det varit riktigt effektiv, tog tag i städningen direkt jag kom hem från jobbet och bara att diska och påbörja ihopvikandet av kläder tog över en timma... Pausade i städningen efter ett tag och for till stallet för uteritt med Alva.
 
Sockan passade på att kolla hur vaken jag var genom att bli rädd för en soptunna och hoppa ut i vägen precis när en bil kom körandes. Mig och Sockan gick det ingen nöd på, men personen som körde bilen blev nog rejält rädd, med all rätt dock då han körde säkert sjuttio förbi oss, på en femtioväg. Då får personen gärna tro att Sockan blev rädd för honom så att han saktar ner nästa gång han möter ett hästekipage. Tur att jag var med på noterna och att Sockan inte hoppade ut mitt framför bilen för då hade det nog kunnat gå illa!
 
Efter stallet fortsatte jag med städningen, det tog mig ytterligare två timmar innan lägenheten var dammtorkad, dammsugad, skurad och alla kläder var ihopplockade. Jisses amalia alltså, men nu är det rent och fräscht här!
 
Ska börja krypa mot bädden nu, är helt slut som artist! Natti natti på er.
 
 
 

Kommentera här: