Torsdag

Hade en tung förmiddag som jag tack och lov lyckades vända genom att ringa till Emelie innan jag fick ett sammanbrott, så hon och hennes moder kom och plockade upp mig och så följde jag med dom till stan. Köpte lite smått och gott och fick i mig en sallad till lunch och sedan följde jag med till Emelies morfar som fyllde år idag.

Men det var inte bara han som fick presenter utan även jag! Emelie och hennes mor överraskade stort genom att köpa mig en "pojkvän", som de så fint kallade det. Dom är allt för gulliga med mig! Nu ska jag bara komma ihåg att sköta om rackarn, skulle vara riktigt tråkigt om jag råkade ha ihjäl honom... 

Efter det blev det en promenad med Disse och Sockan och sedan hem och ta det lugnt innan jag och Empan for ut och gled lite bil.

Borde verkligen sova nu då jag ska upp kl sju imorgon för att följa Sophie till Boden för röntgen av Chessi, men John Blund verkar inte hålla med om det...



Pojkvännen!

Kommentera här: