Sista natten.

Sista natten på dreamhack är nu kommen och jag har sällan känt mig så färdig. Har inte sovit många timmar natten som var men jag har föröskt ta igen det under dagen istället, men med tanke på att dom har volym 500 på högtalarna typ (eller vi säger volym 501 bara för att det ska vara störande för Elin) och en bas som skakar liv i de döda samt spotlights som kan ge i princip vem som helst svåra epilepsianfall så är det praktiskt taget omöjligt. Förstår inte vart Kim, Tom och Lisa får sin energi från, jag ligger och försöker sova varenda sekund det finns möjlighet men dom bara kör på. Jag antar att jag har blivit gammal och känslig, min kropp känns ungefär som sju svåra år och en misslyckad dejt med en lastbil. 
 
Men utöver att jag känner mig som en överkörd zombie så är det sjukt kul här, folk överallt, spelturneringar, cosplaytävlingar, DJtävlingar, autografsigneringar och såklart viktigast av allt, mitt trevliga sällskap! Just nu längtar jag efter att få lägga mig på tåget mot norrland för att få sova i en normal ställning, men jag vet att så fort vi är hemma igen lär jag längta tillbaka!
 
 
 
 

Kan dö lycklig nu :') #italobrothers #dreamhackwinter2014

Ett filmklipp publicerat av Celia Öhman (@celiaohman) Nov 11, 2014 at 7:39 PST

Kommentera här: