Hej

Blir långa pauser mellan blogginläggen nu och det är faktiskt riktigt skönt. Har faktiskt kännt att jag inte har någon som helst inspiration till att skriva och att alla mina dagar ser ganska exakt likadana ut, så det har inte funnits mycket att berätta.

Men sedan jag skrev förra gången har jag utöver mitt vanliga liv (jobb, hundpromenader, äta, sova) hunnit få håret klippt och naglarna fixade. Sanna klippte mitt hår och en tjej som heter Emilia fixade mina naglar, tycker dom blev riktigt bra.

Jag har varit i stallet och tagit hand om Amandas två hästar då hon var i fjällen och så har jag hjälpt Jennifer med hennes häst då hon behövde röra på sig och Jennifer var höggravid. Första hästen jag ridit efter Sockan och det kändes ändå bra. 

Saknar däremot Sockan oerhört mycket, drömmer om honom jätteofta och vaknar många gånger upp i tårar. Han var verkligen min soulmate i hästformat, så himla go, speciell och fin. Undrar om jag någonsin kommer klicka med en häst på det viset igen. 

Nåväl, bjuder på de få bilder jag tagit den senaste tiden.


Kommentera här: