Halloj

Nu kände jag att det börjar vara på tiden med ett nytt inlägg på detta "händelserika" ställe. 

Tisdag idag och Cellelajsan är på jobbet och snorar något fruktansvärt. Öppnar hela denna vecka och jag önskade innerligt att jag kunde njuta av att ha "hela dagen kvar" när jag kommer hem men jag är så fruktansvärt trött efter öppningspassen att jag somnar i princip direkt jag kommer hem, vaknar vid 18, är vaken några få timmar och går sen och lägger mig igen. 

Det är verkligen inte roligt att jämt vara trött och det verkar inte spela någon roll hur många eller hur få timmar jag sover varje natt, är lika jävla trött varje dag iallafall. Trots att jag ändå sover bra om nätterna.

Nu hoppas jag att varuleveransen snart dyker upp på jobbet så att jag får lite att pyssla med och förhoppningsvis glömmer bort hur trött jag är samt får tiden att gå lite snabbare. Och så hörs vi när vi hörs!


Kommentera här: