Onsdag

Hej, hej. Då var det en ny dag. Jag sitter på jobbet och har precis ätit frukost och pysslat på med mina vanliga rastsysslor, dvs läsa bloggar och kolla hästnet. Önskar att jag hade några extra nollor i slutet av mitt kontoutdrag och att jag hade obegränsat med fritid, då hade jag nog faktiskt köpt en ny häst. Jag vill ha ett enormt kallblod (175+) med man och svans i mängder, den ska vara inkörd och otroligt snäll och trafiksäker. Den ska även kunna hoppa 1.50 utan minsta problem samt vara snabb som en galoppör och så ska den tycka om att bada. Gärna bli lika glad som en hund också så fort den ser mig. Känner ni att ni har en sådan häst åt mig? För 0kr i inköp men gärna försäkrad för flera hundra tusen. Hojta då så ska jag tänka på saken!

Annars så hade jag och min mor myskväll igår. Pappa är borta och jobbar och det var även Kim, så då åkte jag hem till Storfors och såg på "livet efter dig" (så himla bra!!!) tillsammans med mamma, åt sockerkaka och sov sedan över där då jag ändå skulle öppna på jobbet idag och inte tackar nej till några minuters extra sömn.

Idag blir det en lång dag på jobbet så jag ska fortsätta med inventeringen jag påbörjade igår och så ta emot tobak- och snusleveransen. Särskilt mycket annat än så har jag inte inplanerat idag.

Några bilder från huset. Kim fixar till bredden på en vägg och våran elektriker gör ett första provisoriskt test på spotlightsen.

Kommentera här: