Torsdag

Man tror ju inte att det är sant att Celia Öhman är vaken denna tid på dygnet. Ja, det hade ju kunnat vara trovärdigt om det vore så att jag inte gått och lagt mig ännu, men faktum är att jag fått mig hela sex timmars sömn i natt.

Sitter faktiskt på jobbet och känner mig oväntat pigg, jag är rädd att det beror på att jag är i lite av en chock och inte har begripit att klockan i mina mått mätta fortfarande är mitt i natten. Tycker egentligen att det är lämpligt att gå till sängs vid kl fem (05 alltså, inte 17) och sedan vakna upp kring 13 ungefär. Det är min favoritdygnsrytm.

Jobbar iallafall till klockan tre idag, efter det tänkte jag svänga förbi vårat hus och måla lite lister samt kika hur det går för rörmockaren som ska åtgärda det där felet som blev senast. Jag håller mina tummar och tår att det blir rätt denna gång.

Kommentera här: