Onsdag

Äntligen är jag uppe på benen igen. Fortfarande snörvlig och hostig, men feberfri och betydligt piggare. Jag må älska att ligga i soffan och mysa framför en serie, men att vara totalt fast där har inte varit roligt och det är jätteskönt att ha kommit sig ut ur huset.


Det här blir en kort arbetsvecka, jag var ledig i måndags och imorgon eftermiddag åker jag till Levi. Har sett fram emot det massor så jag hoppas att det blir lyckat. Är lite ledsen över att mina extremt snygga slalomglasögon som jag fick av Kim i födelsedsgspresent för något år sen helt har gått upp i rök. Har verkligen letat över allt. Nåväl, resan hänger ju inte på dom men det är tråkigt när saker bara försvinner.

 Idag har jag fullt upp hela dagen. Jobbar till 16, sedan ska jag på systemet med Tova, hem och packa allting, tvätta, få i mig någon middag, fara till Alva och Robin och lämna packningen, ta en hundprommis med Alvsters och sen blir det att sova så att jag är pigg och ordentligt utvilad imorgon. 

Så då vet ni deeet och så hörs vi. Haaaaj!

Kommentera här: