Hatlistan

Min äckligaste mat

- Där ligger nog grillkorv med pommes i topp. Fy fasen alltså. Köttgrytor ligger också och lurar där i toppen. Samt kokt potatis, vidrigt.


Hatväder

- Regn är inte roligt alltså. Helt ok så länge man håller sig inomhus men som djurägare sen 13 års ålder så fick jag lära mig ganska snabbt att regn enbart innebär extra arbete och det att det är jävla otrevligt på i princip alla sätt.


Då tappar jag humöret helt och hållet

- Hm, när flera saker går dåligt på en och samma dag. T ex hittar inte ett visst plagg, sparkar tån i en kant, tappar det jag håller i, bränner mig på maten, klämmer fingret i en kökslåda, glömmer hänga tvätten så att jag får tvätta om den osv. För många sådana motgångar på en dag kör mitt humör ordentligt i botten och då krävs det inte mycket för att jag ska bli en riktig ragata. :)


Sämsta musiken

- Alltså det måste vara typ tung rap/hiphop. Får typ panik och känner mig som värsta slum-whitetrash-nedknarkade-jagvetintevad. Kalla kårar genom hela kroppen. 


Värsta tiden på dygnet

- Öhm, tidiga morgnar? Sover gladeligen förbi dom timmarna. :-) 


Mitt sämsta humör

- När jag är trött, hungrig och uppmärksamhetskrävande och ingen av dessa tre punkter uppfylls dyker lätt "mitt sämsta humör" upp. Har nog inget exempel på när i mitt liv jag varit som mest arg, blir ju mer en grinig bitch av ovanstående punkter.


Sämsta grejen jag äger

- Måste nog vara min bärbara dator som slår ut allt annat internet i närheten när den startas. Den är dessutom seg i jävlat sinne, tar typ 15 min o tre omstartningar för att få upp en internetsida.


Värsta personlighetsdragen

- Wow, det är ju många. Divig personlighet, narcissister, missunsamhet, snålhet, mytomaner och såklart psykopater och personer som bara är rent jävla elaka och hjärtlösa.

Kommentera här: