Tisdag

Äntligen har vi fått ett vitrinskåp på plats. Ändå sedan vi flyttade in har mina finglas stått och samlat damm på köksbordet samt tagit upp en hel del onödigt utrymme. Det enda problemet nu är vart Diesels bädd ska stå, som tidigare stått där vitrinskåpet nu står. 

Utöver att montera vitrinskåpet så har vi till slut fått vårat gnistskydd framför öppenspisen på plats. Tavlorna Kim köpte för någon månad sen har hängts upp i hans gamingrum. Jag har varit en sväng på återvinningen och så har jag varit ute och gått med Indy och Chilli. Diesel har varit hos farmor och farfar idag eftersom målarna har varit här men nu är ordningen återställd och han är hemma igen. 

Till middag kastade jag ihop korvstroganoff och ris och sedan blev jag sugen på varm choklad med marshmallows och chokladsås så det har jag också fått i mig.

Nu har luften gått ur mig så resten av kvällen blir det bara chill och mys. Imorgon jobbar jag.

(null)

(null)

Kommentera här: