Första advent

Åh, vad jag myser. Igår bakade vi pepparkakor med familjen, en tradition vi nu haft i 25 år. Jag var drygt ett år när vi började och ungefär ett år senare, när Sanna var sju månader så var hon med för första gången.

Idag har jag städat hemma och bytt ut nästan alla värmeljus mot mina nya, röda värmeljus med juldoft. Jag har plockat fram fler julsaker, sett på en julfilm, druckit varm choklad och tänt det första adventsljuset. Julen är verkligen magisk, den gör något med mitt humör och skapar en inre ro och lycka. Det enda som fattas är att jag skulle tro på tomten, det kanske, om möjligt, hade gjort julen ännu mer magisk. 

Här får ni lite bilder på dekorationen jag satt upp, julgranen är ju sen innan (jag gör visst saker i lite fel ordning, hehe) men det har tillkommit några klappar under granen. Alla är till Kim, haha.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: