Fredag

Så härligt det är att det börjar bli varmare och ljusare ute. Man får verkligen ny energi och glädjekontot höjs också. Längtar efter sköna, lediga sommardagar. Med en kall öl, grillat kött och någon somrig parfym. Dessa dagar är ju fortfarande ett tag bort men dom känns bra mycket närmre när det börjar droppa från taket och solen värmer. 
 
I veckan har jag inte gjort allt för mycket. I tisdags var jag ute på promenad med Alva och sedan umgicks vi en stund efteråt och satt och surrade om livet och allt därikring. På kvällen var jag hos min moster på ögonspegling och när jag var klar där så hälsade jag på Emelie. I onsdags åt jag sushi med Sanna och pappa på Odod och sedan for jag och grillade pinnbröd med Nalle. Har även sminkat mamma till en skoluppgift. Annars så är det i princip bara jobb denna vecka, håller tummarna för att det ska synas på kontot. Har jobbat lite mindre sedan jag kom hem från USA men nu verkar det bli lite mer, tack och lov. Jag längtar tills jag är klar med utbildningen och kan ta mig en ordentlig funderare på vad jag vill göra med mitt liv. 
 
Nej ni, nu är det dags att få lite nytta gjord. Vi hörs!

Kommentera här: