Önskelista

Sitter och klurar på min önskelista, det är inte allt för länge kvar tills jag fyller år och så kommer det ju en julafton sen också. Vad jag kommit på hittills är: 
 
- Parfymen Pure XS For Her, ser ut som nedan och finns att köpa online, har även sett den på Åhlens.
 
 
 
 
- DNA-test till Diesel, han är ju en blandis och det skulle vara så kul att se om det "gömmer sig" något mer i honom än de raser jag fått bekräftade från uppfödaren. Ett dna-test går att beställa här. (<-- klicka)
 
- Too Faced Dream Queen Makeup Collection Set - Finns att köpa på Sephora (<-- klicka) och ser ut så här:

 


- Sminkstol, eller ja, detta är egentligen en frisörstol men jag skulle vilja ha en sådan till mitt blivande sminkrum. Denna finns att köpa här. (<-- klicka)

 
 
- Pengar
 
- Detta läppkit från HUDA Beauty. Finns att köpa på Sephora. (<— klicka) Vill ha färgen bombshell&ritzy eller muse&angelic.
 
(null)
 

- Nagellack av märket Christian Louboutin i färgen Rouge Louboutin, finns att beställa online på amerikanska Sephora (<-- klicka) men verkar vara slutsåld just nu, vet inte om den finns i butik på svenska Sephora.
 
 
- Presentkort på ansiktsbehandling

- Presentkort på Sephora
(om det går att betala med online och finns tillgängligt i Sverige, USA-presentkorten verkar inte funka internationellt)
 
- En kroppsolja från Rituals som heter Shanti Chakra Body Oil (Indian rose & Sweet almond oil) som jag inte vet om dom säljer längre.

- Några passande promenadskor som funkar under vinterhalvåret. Dvs dom ska inte vara för klumpiga men dom ska vara varma och ha bra fäste. T ex Icebugs eller liknande. Strl 39 borde bli bra, då kan jag nog rymma ett par tjocksockar i.


- Underställ
 
- Hårfön
 
- 3D Fiber Mascara från Mica Beuty Cosmetics. Finns att köpa här. (<--) klicka
 
- Vita-C Exfoliating Peeling Gel. Även denna från Mica Beauty Cosmetics, länk till denna har ni här. (<--) klicka
 
 
 
 
Kommer fylla på listan här eftersom jag kommer på fler grejer. :-)

Kommentera här: