Igår.

Igår fick jag ett sånt där sällsynt ryck och ställde mig och bakade bullar. Det är fruktansvärt tråkigt och tar enligt mig alldeles för lång tid, men fasen, det är ju värt det. Under tiden jag donade med att diska undan efter bakningen så plockade Kim ihop lite i huset och dammsög så på kvällen njöt jag av nybakade bullar (med tillhörande doft) och ett rent och fräscht hem. Priceless!

Annars så var jag och Kim en snabbis på stan på förmiddagen och gjorde lite ärenden och på kvällen följde jag sedan med Amanda till stallet och så passade vi på att kika på lite hoppträningar när vi likaså var där. Så mysigt, saknar att ha häst och gemenskapen hästägandet medförde. Kanske blir det en häst igen, en vacker dag när kontot består av bara höga siffror.
 
 
 
Han var rätt mysig, min Sokrates. ♥
 
 

Kommentera här: