Bloggsvacka

Här har det varit radiotystnad sedan vi kom hem från Thailand. Det beror på tre olika saker och dessa har jag tänkt räkna upp nedan.
 
1. Förkylningen som drabbade oss i Thailand visade sig vara en envis jäkel och slog helt ut min kondition. Efter att ha gått med Diesel runt kvarteret så hade jag svettats genom mina kläder och behövde duscha, så det var inte riktigt läge att börja kräva arbete av mina stackars fingar. Att skriva ett blogginlägg hade nog resulterat i kortslutning av tangentbordet då mitt fingersvett förmodligen hade flödat.
 
2. Efter förkylningen började ge med sig har jag varit fullt upptagen med att avla på mina virtuella vargar. Jag har en dödsseriös varguppfödning på gång i spelet ARK och dessa vargar kräver min fulla uppmärksamhet och min näst intill ständiga närvaro. Dom ska matas, klappas, tas ut på promenad, ja men ni vet - hela köret. Har nu tagit hjälpa av en virtuell nanny så att mitt vardagliga liv kan fortgå.
 
3. Jag har inte ägnat en endaste tanke åt bloggen.
 
Då vet ni hur det ligger till.

Tack för mig, hej!
 
 

Kommentera här: