lista

1. Vad blir ditt namn baklänges?
ailec

2. Har du gjort en snöängel i år?
kommer inte ihåg :o

3. Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
några timmar kanske

4. Har en dröm gått i uppfyllelse?
absolut, zitern :)

5. Tycker du att sengångare är söta?
är det inte dom som går så sakta så dom får alger på sig?

6. Har du någon gång testat karate?
karatÉ med sandy, varje dag!

7. Första sporten du gick på?
fotboll

8. Minimorötter eller pommes frites?
pommes :D

9. Vad längtar du mest till just nu?
tills jag lämnar wiggahstadiet

10. Hur gammal har du tänkt bli?
riktigt gammal. fast inte så gammal så att alla mina kompanjoner dör ifrån mig.

11. Har du haft vattkoppor?
ack ja!

12. Vad drömde du inatt?
nånting om elefanter

13. vilken tv-serie är bäst?
ser nästan aldrig på tv :o men typ 2½ men, seinfeld, simpsons, family guy, south park osv, svampbob  :D

14. Vad åt du senast?
spagetthi with shrimps

15. Höga eller låga strumpor?
varför ha strumpor när man kan ha sockar?

16. Vad är du mest rädd för i hela världen?
att alla jag tkr om ska börja hata mig

17. Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
om det är en fin bild

18. Vad har du för färg på ditt påslakan?
vitaste vitheten

19. Bikini eller baddräkt?
heltäckadne bikini

20. Snyggaste läraren?
fredrik ;))))

21. Är du mörkrädd?
ibland, men inte jämt

22. Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
nae, mkt roligare utan

23. Riktig gran eller plastgran?
plastic fantastic, det enda rätta! :D

24. Tänt eller släckt när du ska sova?
mörkt som NATTEEEEEEEEEEN

25. Godaste drickan till frukost?
hoppar över frukosten

26. Vill du bli president?
ja. mer godis åt folket!

27. Har du spelat tjej i en teater?
absolut, jag om någon passar att spela tjej!

28. Duscha eller bada?
varför inte sitta i ett badkar med dusch? :D

29. Har du gråtit i skolan nån gång?
ohja, minns så väl i tvåan när stackars lilla jag ramlade och tappade andan. ajajaj, det var riktigt sorgligt. sedan har det säkert hänt någon gång efter det. nu på senare tid har det bara varit på skojj. eller pga. trötthet.

30. Hur tar du dig till jobbet?
inget jobb duger

31. Har du någonsin sminkat dig som punkare?
inte vad jag kan komma ihåg

32. Sjunger du på toa?
kanske om jag har en trevlig truddelutt på hjärnan.

33. Vilken färg har din jacka?
brun eller grön eller svart eller beige, eller vit och grön

34. Använder du långkallingar?
om det är kyligt, ja!

35. Är du höjdrädd?
om någon skulle putta mig från ett flygplan så OHJA! annars ack nej!

36. Vilket land vill du åka till?
är redan i det bästa landet :D nä men vill åka till england!

37. Vad var det senaste som fick dig att skratta?
jag själv, fick syner om en ful tröja som jag hittade på

skutteli skutt !


53. Har du haft en stalker?
alltid, ständigt förföljd. det är ganska obehagligt när man sitter och ser på tv, och helt plötsligt känner jag hur någon tar tag runt min fotled... då har danny saucedo legat där under soffan, och väntat hela dagen på att jag ska komma hem och sätta mig i soffan.


58. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
shitt pommes, har jag en brorsa?! :O :D

Kommentera här: