Härlig dag

Idag har varit en riktigt skön ledig dag. Först sovmorgon och en skogspromenad. Jag och Alva har kikat på hotell i Thailand, hon och Robin har pratat länge om att åka till vintern/våren och jag och Kim har varit sugna på att åka till Sydafrika men fått inse att inför en sådan resa vill vi ha en rejäl budget. Så då ställde vi om siktet på Thailand istället och frågade Alva och Robin om vi inte ska åka tillsammans. Blir isåfall min sjätte gång jag åker till Thailand men vad gör det när man älskar landet. 

Annars så har jag tagit ett långt, skönt bad. Lagt ansiktsmask och skrubbat kroppen. Hämtat Kim på jobbet, lagat kyckling till middag, dammsugit, tvättat och myst framför tv:n. Nu ska jag snart rasta Diesel en sista gång för kvällen och sedan hämta ett täcke och gosa ned mig i soffan. Vi hörs!

Kommentera här: