Måndag 15 april

Jag sitter på jobbet och gäspar och hade mer än gärna krupit ned i en varm säng i några timmar till. Så går det när man inte har vett att lägga sig i tid, när jag ställde mitt larm igår så stod det "ringer om tre timmar och 55 minuter". Yey.. Nåväl, lär bli desto lättare att lägga sig i tid ikväll. 
 
Sedan senast jag skrev så har det inte hunnit hända så mycket. Jag har köpt en ny telefon och lämnat min iphone-comfort zone och gått över till android. Något jag inte trodde jag skulle göra men kostnaden för en ny iphone gjorde valet ganska enkelt, speciellt när telefonen jag köpte hade bättre kamera, bättre batteritid, större utrymme, högre vattentålighet osv. Så nu har jag en Huawei p30 pro och är hittills väldigt nöjd med den, om än jag har mycket att lära. 
 
I lördags var jag och några andra tjejer hemma hos Nalle där vi grillade och drack alkohol. Det var jättemysigt att vara bara tjejer och få surra och ha trevligt. Lite senare under kvällen gick vi hem till oss där det också var fest, Kims lillebror har fyllt 18 år så dom hade en överraskningsfest för honom. 
 
Justeja, jag har haft cykelpremiär för i år. Har varit ute på två rundor med Diesel och hans kondition är så jäkla imponerande. Den här vintern har verkligen inte varit den bästa på motionsfronten, det har varit så kallt och jäkligt och dom riktigt långa promenaderna har varit få. Ändå springer han brevid cykeln i full galopp i flera kilometer på lätta ben. Gullefjunet mitt.

Kommentera här: